Het 7.00 uur. Ik zoek een boek. Even snel naar Bol.com. Ach, de website is tijdelijk niet beschikbaar. Bij internetbankieren zou ik gelijk balen – altijd wat bij die banken – maar bij Bol is het geen ramp.
Geen ramp
Ach, de website is tijdelijk niet beschikbaar. Bij internetbankieren zou ik gelijk balen – altijd wat bij die banken – maar bij Bol is het geen ramp. Een andere keer weer. Zou het komen door het charmante, huilende, dikke mannetje? Ik kreeg vroeger ook altijd al een glimlach op mijn gezicht als een karaktertje in een tekenfilm zijn ogen uit zijn kop huilde. Wie weleens intens verdrietig is geweest, weet dat huilen er dan zo uitziet 😉
Staatslot
Intuïtief klik ik op > Home. Dat slaat natuurlijk nergens op, want laat het nou net die homepage zijn die buiten gebruik is. In dit geval is een call to action simpelweg niet mogelijk. De gebruiker zal moeten afwachten tot de werkzaamheden voorbij zijn. Wel gek dat ze er toch die Home-link plaatsen. Of zou dit bedoeld zijn voor die éne persoon die – precies op het moment dat de werkzaamheden afgerond zijn – op Home klikt en dan (toch) doorgestuurd wordt. Deze persoon beleeft een prettige user experience en ik wil hem/haar aanraden om deze maand een staatslot te kopen.
0 comments